... امروز: شنبه - 06 مرداد - 1403
سیاسی 28 آبان 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای ۱۴۸ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیام تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفین، ۱۴۸ عنوان برنامه در سطوح مختلف پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی این استان در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

سردار احمد شفایی امروز شنبه 27 آبان در نشست خبری هفته بسیج بیان کرد: اعتراضات و راهپیمایی‌های صورت گرفته در روزهای پس از عملیات طوفان الاقصی نشان از هوشیاری و بصیرت مردم مسلمات و آزاده جهان دارد.

وی افزود: آگاهی و بصیرت امروز مردم جهان مرهون زحمات شما اصحاب رسانه است که توانستید با روشنگری جنایات رژیم صهیونیستی و مظلومیت ملت مظلوم فلسطین را به همگان نشان دهید.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در روزهای گذشته همه جبهه کفر با تمام امکانات آتش سنگینی را بر سر مردم مظلوم فلسطین می‌ریزند؛ بیش از ۴۰ هزار تن مواد منفجره در روزهای گذشته و همچنین استفاده از بمب‌های ممنوعه مانند بمب‌های فسفری گوشه‌ای از جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی اظهار کرد: جنایات استکبار جهانی در روزهای گذشته شاید در طول تاریخ بی سابقه بوده بیش از پنج هزار کودک و بیش از سه هزار بانوی فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند که در طول تاریخ بی سابقه است.

سردار شفایی افزود: هدف قرار دادن منازل مسکونی، آمبولانس‌ها و بیمارستان‌ها گوشه‌ای از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است لذا جنایات و قساوت‌های حاکم زر و زور و تزویر دنیا باید منعکس شود.

وی با اشاره به چهل و چهارمین سالروز پیام تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفین، گفت: امتداد حرکت انقلاب پس از پیروزی آن بسیار ارزشمند است که مردم ما از طریق همین شجره طیبه توانستند انقلاب را امتداد ببخشند و امروز تفکر بسیجی در جای جای عالم دیده می‌شود؛ بسیج تفکری است که اگر با اقدام همراه شود می‌تواند هر مانعی را بردارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: آزادی خواهی، ظلم ستیزی، خداباوری، خودباوری و انقلابی گری از ویژگی‌های بسیجیان است؛ بسیجیان در حوزه‌های مختلف مانند علم آموزی و جهاد پیشتاز بوده اند.

وی افزود: امسال گرامیداشت ایام هفته بسیج را با ۲ راهبرد اعتلای بسیج و خدمت گذاری در رده های مختلف گرامی می‌داریم، رویکرد سیاست‌های بسیج شامل سه محور جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین است و مجموع اقدامات بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی در همین راستا خواهد بود.

سردار شفایی ادامه داد: ۱۴۸ عنوان برنامه در سطوح مختلف پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی سیستان و بلوچستان در هفته بسیج اجرا خواهد شد که از این میان می‌توان به برنامه‌های فرهنگی، خدمت رسانی، ورزشی، علمی، رسانه‌ای و اجتماعی اشاره کرد.

وی با اشاره به توزیع ۸۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در طول هفته بسیج، گفت: جشنواره های فرهنگی، علمی، رسانه‌ای، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری اردوهای جهادی، نشست‌های بصیرت افزایی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری کنگره شهدا و نمایش رزمایش اقتدار بسیجیان از عناوین برنامه‌های هفته بسیج در سیستان و بلوچستان است.

نویسنده
ofoghesi_stan
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *