... امروز: شنبه - 06 مرداد - 1403
اخبار سیستان و بلوچستان 20 آذر 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

۵۹ دستگاه ماشین آلات راهداری سیستان و بلوچستان بازسازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از تعمیرات اساسی و بازسازی ۵۹ دستگاه ماشین آلات راهداری این استان از سال ۹۸ تاکنون خبر داد

ایوب کرد اظهارکرد: تعداد۵۹ دستگاه ماشین آلات راهداری از سال ۹۸ تاکنون اورهال و بازسازی شده و در مسیرهای ارتباطی مشغول به انجام عملیات راهداری هستند.

وی بیان کرد: حجم بالای فعالیت‌های راهداری در بیش از ۱۲ هزار کیلومتر از شبکه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی استان مسوولیتی بسیار سنگین و خدمتی ارزشمند است که برای تحقق آن در درجه اول در حوزه لجستیک، نیاز به داشتن ماشین‌آلاتی پویا و کارآمد است.

مدیرکل راهداری‌ و حمل‌ و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان تصریح کرد: امسال با برنامه ریزی صورت گرفته توانستیم ۳۷ دستگاه ماشین الات راهداری را با اعتبار۶۲۰ میلیارد ریال در دستورکار برای اورهال و بازسازی قرار دهیم که بیش از سه هزار میلیارد ریال در هزینه‌های این اداره‌کل صرفه جویی شده است.

وی افزود: کارگاه ماشین آلات راهداری این اداره کل تنها کارگاه در سطح کشور است که تمام مراحل بازسازی ماشین آلات تا راه اندازی کامل با بهره گیری از توان بهترین مهندسان مکانیکی استان در آن انجام می‌شود.

کرد یادآورشد: این کارگاه با آموزش دانش آموزان فنی و حرفه استان توانسته گام‌های مثبتی را برای فراگیری مهارت آموزی محصلان علاقمند این رشته فراهم کند و تاکنون بیش از ۵۰ نفر از این دانش آموزان مباحث تئوری و عملی را دراین کارگاه فرا می‌گیرند.

وی ن خاطر نشان کرد: نگهداری، به‌روزرسانی و تعمیر ماشین آلات به‌منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به کاربران جاده‌ای در طول سال، مستلزم توجه ویژه برای تامین هزینه‌های آن است که در تلاش هستیم تا با همت راهداران و هم‌افزایی بخش خصوصی خدمات مطلوبی برای رفاه و آسایش کاربران در راه‌های ارتباطی ارائه دهیم.

نویسنده
ofoghesi_stan
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *