... امروز: شنبه - 06 مرداد - 1403
اخبار سیستان و بلوچستان 28 آذر 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

عرضه سوخت در تمامي جايگاه‌هاي منطقه زاهدان درحال انجام است

درپي اخلال بوجودآمده در سامانه هوشمند سوخت و توقف چند ساعته عرضه سوخت در جايگاه‌هاي سراسر كشور، هم اكنون باتلاش شبانه روزي كاركنان منطقه زاهدان، عرضه سوخت در تمامي جايگاه هاي منطقه درحال انجام است.

🔺مدير شرکت ملی نفت زاهدان گفت: از روز گذشته كه اخلال در سامانه سوخت كشور به وجود آمد، كميته بحران منطقه تشكيل شد وبلافاصله برنامه ريزي و اولويت بندي جهت فعال سازي جايگاه ها آغازشد.

🔺قربانعلي مرداني افزود: با اعزام گروه هاي فني مهندسي به همراه تجهيزات لازم به جايگاه هاي سطح منطقه، عمليات فعال سازي جايگاه ها در ساعت اوليه پس از اخلال ، آغاز شد و تا ساعت 21 شب گذشته در مدت كمتر از 12ساعت ، تمامي جايگاه هايي كه داراي ضرورت عملياتي بود به صورت آفلاين فعال شد.

🔺وي گفت : به موازات عرضه آفلاين سوخت، عمليات فعال سازي سامانه هوشمند سوخت جايگاه ها نيزاز شب گذشته آغاز شده و تا كنون در 66 درصد جايگاه‌هاي منطقه امكان عرضه سوخت با كارت هوشمند سوخت فراهم شده است.

🔺مديرمنطقه زاهدان با اشاره به اينكه هيچ تغيير نرخ و يا كمبودي در زمينه عرضه سوخت وجود ندارد و با تلاش هاي انجام شده بزودي تمامي جايگاه‌هاي منطقه به سامانه هوشمند سوخت متصل خواهد شد، از مردم خواست تا با عدم مراجعه غير ضروري به جايگاه‌ها در تسهيل عمليات راه اندازي جايگاه ها كمك كنند.

نویسنده
ofoghesi_stan
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین داغ